XO Flow

De XO Flow biedt dentale professionals de kans de beste prestaties te leveren door de vaardigheden te optimaliseren, gezondheid te beschermen en tegelijk de patiëntervaring zo comfortabel mogelijk te maken. De digitale workflow is uniek geïntegreerd met innovatieve dentale apps ontworpen om uitzonderlijke tandheelkunde te leveren.

De behandeleenheid is voorzien van een ingebouwde computer , netwerkaansluiting en andere innovatieve digitale functionaliteiten ongekend in de tandheelkunde. Ook de instrumentbrug is voorzien van een touch-screen waarmee de instrumenten als nooit tevoren bediend kunnen worden.

De Navigator is daarbij een touch-screen met verschillende dentale apps voor onder andere de integratie met de overige software en apparatuur in het netwerk van de praktijk.

Wanneer de XO Flow is uitgeschakeld en de waterleidingen zijn geleegd, worden de afzuiglijnen automatisch gedesinfecteerd. Bij het opstarten van de eenheid worden de waterleidingen vervolgens automatisch gedesinfecteerd waarnaar de XO Flow gereed is voor gebruik.

Ook voor de patiënt is de XO Flow een bijzonder comfortabele ervaring. Doordat de instrument arm volledig weggedraaid kan worden stapt de patiënt zonder enige moeite in. Daarbij is de behandeleenheid voorzien van patiënttray om persoonlijke spullen als sleutels en bril tijdens de behandeling op te bergen.

• Makkelijk te bedienen door innovatief digitaal instrumenttray

• Digitale Navigator met dentale apps

• Veilige uitvoer van de workflow door stapsgewijze uitleg op instrumenttray

• Automatisch desinfectiesysteem leidingen